נוהל הגשת תלונה
נוהל הגשת תלונה
המחלקה מטפלת, בין היתר, גם בפניות הציבור בדבר תלונות על בנייה לא חוקית ו/או שימושים חורגים. להלן הנוהל להגשת תלונה.
- פנייה מסודרת אל מחלקת הפיקוח בה יפורטו הנושאים הבאים:
- שם המדווח
- דוא"ל
- טלפון
- שם הבונה (במידה וידוע)
- המקום אליו מתייחסת התלונה: שם הישוב, רחוב ומספר, גוש וחלקה
- מהות הפנייה
חשוב למלא את הנתונים בצורה מלאה, ברורה ומפורטת ככל שניתן. פניה ללא פרטים מלאים לא תיבדק.
הפנייה תימסר אל מזכירות המחלקה, במכתב או בדוא"ל taliab@hefer.org.il.
התייחסות ראשונית לתלונה שהתקבלה תועבר תוך 5 ימי עבודה.